Veebipoe Decalist.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Decalist OÜ (registrikood 17064547), asukohaga Tallinn, Eesti.
1. Müügilepingu kehtivus ja kauba- ning hinnainfo
- Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
- Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
- Hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest, sõltuvalt ostja asukohast ja valitud kohaletoimetamise viisist. Kohaletoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
- Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
2. Tellimuse vormistamine
- Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
- Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
- Tasumine toimub turvaliselt Maksekeskus AS vahendusel, pakkudes erinevaid makseviise, sh Eesti ja Soome pangalingid ning krediitkaardimakse.
3. Kohaletoimetamine
- Kaupu saadetakse ainult Eesti piires.
- Kauba kättesaamiseks on ostjal järgmised valikud: DPD, Omniva või Itella Smartposti pakiautomaadid, postkontor.
- Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
- Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 4–14 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
4. Taganemisõigus
- Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
- Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
- Taganemisõigus ei kehti toodetele, mis on valmistatud eritellimusena ostja mõõtude ja/või soovide järgi.
- Eritellimusena valminud toodeteks loetakse kõik tooted, mida müüja on pidanud ükskõik millisel viisil töötlema, et kohandada toormaterjal ostja soovidele vastavaks (nt eritellimusel valmistatud kleebised).
- Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5. Pretensiooni esitamine
- Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile Decalistshop@gmail.com.
- Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
- Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Veebipood vastab ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
6. Vaidluste lahendamine
- Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile Decalistshop@gmail.com.
- Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.